dijous, 20 de setembre del 2012

Expatriat (I)

Ja està! Ja estic "instalat" a la "capital del reino", o més ben dit, a un poble del costat.

La veritat és que tot i el caos dels primers dies pels temes d'ubicació, horaris dels transports, la localització dels serveis, etc...no ha sigut una aclimatació molt dura, al menys a nivell professional ja que l'acollida dels companys de feina ha estat molt bona i m'han rebut amb els braços oberts, però per altra banda, crec que encara no sóc conscient que a partir d'ara haig de viure lluny de la meva parella, lluny de la meva família i els meus amics, fora de casa meva, lluny del meu país i de la meva terra.

Aquesta semana tampoc he tingut gaire temps per viure Madrid, però suposo que ho aniré fent durant les pròximes semanes.

Per sort, aquesta cap de semana torno a casa, llàstima que només seran uns dies, però suficients per tornar a agafar força per resistir una mica més.

Per cert, com ja us haureu enterat, he arribat a Madrid i ha caigut la "Sra." Esperanza Aguirre...doneu-me temps i "los leones del Congreso" els convertirem en "lindos gatitos".

2 comentaris:

  1. Tu per si un cas continua dissimulant l'accent català.

    Sort!

    ResponElimina
  2. ¿Cómo que no vives Madrid? Pues desde que estás por ahí están pasando cosas interesantes en la capital del reino. Está más interesante que "Juego de Tronos"...

    Venga, ánimos y suerte, nos vemos el finde!

    ResponElimina